Ieškoti
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės
   
TURINYS

LNE 2009/3

Turinys

1 Galimybių krizė ir krizės galimybės
Šio laikotarpio unikalumą galbūt dar dešimtmečius tirs daugelio sričių mokslininkai – sociologai, politologai, finansininkai ir psichologai.
28 Toni&Guy academy Seminaras RyGoje
2009 m. vasario 22 ir 23 d. TONI&GUY Academy meistrai — Latvijoje, Rygoje!
28 Kaip grožio saloną paversti spa

Žanas Pjeras Demerleras yra „DJP Spa Counsulting“ atsakingasis asmuo. Jis jau yra sukūręs daugiau nei penkiasdešimt SPA visame pasaulyje: tiek SPA viešbučių, tiek miesto SPA, SPA laivuose ar privačiose rezidencijose.

34

Kas išties motyvuoja klientus. Kultūros vertybės ir vartotojų elgesys

Kultūros vertybės yra svarbus veiksnys, lemiantis vartotojų reakciją į rinkodaros stimulus. Norėdami pasiekti specifinę vartotojų reakciją ar pageidaujamą elgesį, turite gerai išmanyti kultūros vertybių specifiką ir mokėti šiomis žiniomis pasinaudoti.

40 Naujas kliento tipas

Nesvarbu, kas yra jūsų produkcijos vartotojas. Bet kuriuo atveju jis yra didžiausias autoritetas, kurio nuomonė yra įstatymas. Jei jūs į ją nekreipiate dėmesio, tai savo gyvenimą ir verslą sukate link savižudybės.

44 Savitaigos dvasia

Įkvėpimas yra toks pat senas dalykas kaip pasaulis. Verbalinę įtaką ligonio psichikai gydomaisiais tikslais naudojo Platonas, Aristotelis, Hipokratas. Ilgą laiką įkvėpimas buvo įvyniotas į paslaptingumo ir mistinės baimės šydą.

48 Klausymosi būdai ir technika

Kiekvienas žmogus nori, kad jo pašnekovas būtų atidus ir draugiškas klausytojas. Todėl mums malonu bendrauti ne su tuo, kuris moka kalbėti, bet su tuo, kuris geba klausytis. Tyrimai įrodo, kad ne daugiau kaip 10 % žmonių moka išklausyti pašnekovą.

52 Nuo klausytis prie girdėti

Tris ketvirtadalius žmonių bendravimo sudaro verbalinis bendravimas (kalbėjimas ir klausymasis). Tačiau žodinį pareiškimą yra lengva pamiršti, o negebėjimas klausytis gali kainuoti brangiai.

58 Užmirštas klausymosi menas

Išmokite klausytis savo kalbos. Be galo sunku išmokti klausytis kitų, kol nesame išmokę įsiklausyti patys į save. Geriau suprasdami ir suvokdami savo kalbą, mes galėsime geriau suvokti asmeninę įsitikinimų ir vertybių sistemą, geriau pažinti asmeninio elgesio elementus.

64 Kaip reikia ir nereikia klausytis

Kad ir koks būtų pokalbio tikslas, visada naudinga žinoti, kaip teisingai klausytis. Klausydamiesi pašnekovo, niekada...

66 Ateitis priklauso abiem rankoms

To, ką galima padaryti šiandien, visada reikia imtis abiem rankomis. Tai joks atsitiktinumas, politika ar polemika, tai nėra nauja taktika siekiant padidinti pirkimą – galimybė palaikyti gerą rankų būklę visada trauks klientus.

70 Jūsų klientų oda – kaip atversta knyga!

Trisdešimt aštuntajame tarptautiniame praktinės estetikos kongrese Mišelis Odulas jus visus sužavėjo savo aistringu pasakojimu apie kliento odos reakcijas.

74

Jūsų paslaugos būtinos visoms moterims!

Kai jūs galvojate apie klientes, įsivaizduojate tas moteris, kurios dažniau ar rečiau pas jus apsilanko ir jau yra jūsų klientės. Tačiau jūsų komercinei veiklai naudingiausioje zonoje tokių moterų yra tik 3 ar 4 % visų galimų klienčių. Laikas pagalvoti apie šiuos 96 % potencialių klienčių, nes jūsų paslaugos juk būtinos visoms moterims!

74 Privat Dossier Professionel

ProfessionelMes tęsiame pažintį su jūsų kolegomis – srities profesionalais. Kas sieja šiuos žmones, kokius tikslus jie išsikelia ir kaip jų siekia, kas skatina jų profesinį tobulėjimą – atsakymus į klausimus rasite jų anketose.

80 Galvos oda ir ji sensta

Taip pat kaip sensta ir savo tvirtumą laikui bėgant praranda oda, sensta ir plaukai: jų mažėja, plaukai plonėja, tampa trapūs ir praranda spalvą. Šie požymiai rodo, kad plaukų šaknys yra praradusios savo jėgas, o tai glaudžiai susiję su galvos odos senėjimu.

84

Dirbkite komandoje kartu su savo grožio priežiūros specialistais!

Kas nustato uždavinius, kuriuos turi įgyvendinti jūsų grožio salonas, ir būdą, kaip šias užduotis atlikti? Kas atsakingas už jūsų grožio salono išsikeltų tikslų pasiekimą? Už tai atsakingas ne tik vadovas ar salono savininkas, bet ir visa grožio salono darbuotojų komanda!

88 Paauglės jaunuolės grožio salone

Paauglystės amžius yra laikas, kai viskas vyksta pirmą kartą: pirmasis flirtas, pirmasis įsimylėjimas, pirmieji saulės spinduliai, pirmasis moteriškumo sužydėjimas... ir pirmasis kartas grožio salone.

91 Madinga šešiasdešimt metų

„Pantene“ neseniai atšventė savo šešiasdešimties metų jubiliejų ir siūlo ir jums pažvelgti į savo veiklą.

94 Rytietiška kosmetika: užburkite savo klientus!

Per porą metų rytietiškos grožio priežiūros paslaugos pamažu atėjo iki jūsų grožio salonų ir SPA. Jas mielai renkasi klientai, norintys pasimėgauti kažkuo egzotišku niekur toli neišvykdami. Tai yra laikas, skirtas šiomis tendencijomis pasinaudoti.

98

Ženklinimas. Kaip skaityti informaciją, esančią ant kosmetikos pakuotės etiketės?

Šis straipsnis suteiks jums galimybę išsamiai atsakyti į klienčių, perkančių kosmetikos priemones iš jūsų, klausimus. Šį kartą aptarsime dalykus, kuriuos būtina nurodyti. Kitą kartą sužinosite, ką dar galima nurodyti ant etikečių.

102 Kaip sugyventi su socialiniais stereotipais

Šiais laikais savo pergalės žygį yra pradėjęs jaunystės socialinis stereotipas. Žmogus visą gyvenimą turi atrodyti jaunas, palaikyti sportinę formą, tačiau jo mąstymo mobilumui dėmesio neskiriama. Pastaruoju metu pradėtas skirti chronologinis amžius ir psichologinis amžius. Pirmasis yra nugyventų metų skaičius, kitas – realus senėjimas, tiek intelektualinis, tiek emocinis.

105 10 pėdų priežiūros naujienų

Klasikinė pėdų priežiūra jums atrodo pernelyg paprasta? Reikia tik šiek tiek vaizduotės, kad pakeistumėte ritualo rutiną, padarytumėte priežiūrą asmeniškesnę ir nustebintumėte savo klientes. Štai, keletas patarimų, kuriais pasinaudoję jūs tikrai nudžiuginsite savo klientes!

106 Žvalumo užtaisai

Daug žmonių dažnai jaučiasi pavargę. Tai sukelia labai daug smulkių klaidų, kurios neigiamai veikia tiek profesinę veiklą, tiek asmeninį gyvenimą. Žmogaus žvalumas priklauso nuo svarbių vidinių ir išorinių faktorių, kuriuos galima pavadinti užtaisais ir proto valdymo pultais.

108 3’2009 Priemonės saulės pažeistų plaukų priežiūrai

 

112 Probiotikai: sveikos mitybos naujiena

Stengdamasi išsaugoti gerą sveikatą, subrendusi pokario „vaikų bumo“ karta pradėjo suvokti tarpusavio ryšį tarp dietos ir gerovės. Žmonės gyvena ilgiau ir aktyviai ieško procedūrų ir visa apimančių gyvenimo būdo pokyčių, kurie pailgintų jų gyvenimo trukmę; jie reikalauja sveikos mitybos, sporto ir streso valdymo įrankių.

114

3’2009 Priemonės sausos veido, kaklo ir iškirptės zonos odos priežiūrai.

 

120

Apsauga nuo saulės – geriausias vyro draugas

Šiandien vyrai, ypač vyresnio amžiaus vyrai, vis dažniau serga ir net miršta nuo melanomos. Tai skatina įvairūs su kultūros ypatybėmis ir psichologija susiję faktoriai.

124

3’2009 Ef ektyviausios priemonės SPA pedikiūrui

 

128

SEMINARŲ GRAFIKAS LIEPA/RUGPJŪ TIS 2009

 

130

Vie professionnelle

 

 

Iliustracijos kirpėjams

6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 34, 36, 40, 44, 48, 52, 58, 60, 64, 74, 80, 90, 91, 92, 94, 98, 102, 112, 120, 122

146

Naujienos

 

158

Petites Annonses

 


Skaityti komentarus (0)
Straipsnių komentarai
Vardas*:    El.paštas:
Įveskite kodą, kurį matote paveikslėlyje.
Jei kodo neperskaitote, spaudinėkite ant paveikslėlio tol, kol kodas taps įskaitomas*.
Kiek bus 9 * 8 - 9 =  
APKLAUSA/ KONKURSAS
Klausimas:
Ar Jus veikia mėnulio pilnatis?
Atsakymai:
Taip, sunkiau užmigti
Taip, aplinkinių elgesys tampa keistas
Manęs neveikia
Rezultatai
 
2009 © Infomed.lt Visos teisės saugomos įstatymo. Kontaktai | Reklama
HexaPortal v1.7