Ieškoti
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės
   
Pusryčių atmintinė, padėsianti sveikai pradėti dieną...

www.infomed.lt 

2008-05-06 

Yra sakoma: Pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, vakarienę atiduok priešui". Pateikiame keletą pagrindinių sveikų ir vertingų pusryčių patarimų. Informaciją rekomenduojama pasidalinti su draugu... 

• Duoną rinkitės tokią, kurioje yra kuo daugiau neskaldytų riešutų ir grūdų. Jei nemėgstate duonos, išgerkite stiklinę vaisių sulčių, nes svarbu, jog dienos pradžioje gautumėte reikiamą kiekį vitamino B;

• Organizmui iš ryto reikia ir naudingųjų riebalų. Jų rasite graikiniuose riešutuose, linų sėmenyse. Minėtų produktų galite įmaišyti į jogurtą ar košę. Tokie pusryčiai turėtų suteikti energijos;

• Pusryčiams tinka ir vaisiai: jie nekaloringi, bet juose trūksta magnio ir kitų nuo depresijos apsaugančių ir nuotaiką gerinančių elementų. Jei gaminote vaisių salotas, įdėkite į jas migdolų riešutų;

• Nepamirškite kavos, jei esate įpratę ją gerti kasdien. Organizmas yra pripratęs prie kasdieninės kofeino dozės, todėl jos negavus, jausite diskomfortą. Jei norite nustoti gerti kavą, mažinkite išgeriamų kavos puodelių kiekį pamažu;

• Geriau rinkitės arbatą, nes nesaldintoje arbatoje nėra kalorijų, ji sustiprina imuninę sistemą. Arbatos sudėtyje triskart mažiau kofeino nei kavoje. Kavos puodelyje kofeino yra daugiau nei arbatoje.

 

       


Skaityti komentarus (0)
Straipsnių komentarai
Vardas*:    El.paštas:
Įveskite kodą, kurį matote paveikslėlyje.
Jei kodo neperskaitote, spaudinėkite ant paveikslėlio tol, kol kodas taps įskaitomas*.
Kiek bus 78 / 8 =  
APKLAUSA/ KONKURSAS
Klausimas:
Ar Jus veikia mėnulio pilnatis?
Atsakymai:
Taip, sunkiau užmigti
Taip, aplinkinių elgesys tampa keistas
Manęs neveikia
Rezultatai
 
2009 © Infomed.lt Visos teisės saugomos įstatymo. Kontaktai | Reklama
HexaPortal v1.7