Ieškoti
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės
   
Produktai – „kenkėjai"
www.infomed.lt 
2008-04-24


Druska. Idealiai maitinantis druska beveik nevartojama, o raugintų agurkų, marinuotų pomidorų ir sūdytų grybų valgymas sumažinamas iki minimumo. Tai pat reiktų apriboti keptas bulves, sūdytus traškučius, kai kuriuos sūrius ir kitus labai sūdytus produktus. 

Cukrus.
Visi jo turintys produktai taip pat turėtų patekti į nevalgomų produktų sąrašą. Galima gerti silpnai cukrumi arba uogiene pasaldintą žolelių arbatą, tačiau cukraus kituose produktuose reiktų atsisakyti. 

Margarinas, dirbtiniai riebalai, gyvuliniai taukai.
Jei nesate abejingas savo sveikatai, tai vertėtų riboti išvardytų produktų vartojimą. Riebalai didina cholesterolio kiekį kraujyje, sutrikdo normalią ląstelinių membranų veiklą, skatina kraujagyslių ligas, neigiamai veikia lytinę potenciją. 

Konservai.
Mėsos ir žuvų konservuose yra pilna druskų ir konservantų. Daržovių konservus kartais galima valgyti. Galima patiems ruošti vaisius ar daržoves, tačiau, jei yra galimybė, naudingiau juos valgyti šviežius. Kopūstai, morkos, bulvės, ridikėliai gali būti laikomi iki pat pavasario, o žalumynus galima auginti patiems arba pirkti. 

Cheminiai gėrimai.
Nepaisant kainų skirtumo, įvairių skonių gazuotas vanduo vienodai neigiamai veikia organizmą. Geriausias iš visų gėrimų švarus negazuotas vanduo. 

Prieskoniai.
Reiktų vengti acto, pipirų, pomidorų padažų, garstyčių, marinatų ir kitų aštrių arba rūgščių pagardų. Šie produktai pagardina patiekalus, bet per didelis jų vartojimas gali turėti neigiamų pasekmių virškinamajam traktui, nes dirgina skrandžio ir žarnyno gleivinę. 

Majonezas
– vidutinio kenksmingumo produktas. Vienas valgomasis šaukštas majonezo aprūpina žmogaus organizmą 50 proc. vitamino E paros normos ir maždaug 70 proc. polinesočiųjų riebalinių rūgščių normos. Nereiktų pamiršti, kad majonezas yra labai kaloringas produktas, kuriame gausu gyvulinės kilmės riebalų. 

Pašildytas arba nešviežias maistas.
Šildant maistą, prarandamos beveik visos naudingos medžiagos. Lieka kalorijų ir bakterijų veiklos produktų. 

Konservantai ir balikliais apdorotos džiovintos daržovės.
Dietologai nerekomenduoja valgyti sieros rūgšties tirpalu apdorotų džiovintų vaisių. Pagal technologiją taip gali būti apdoroti obuoliai, kriaušės ir dauguma abrikosų. Apdorotus vaisius reiktų kelioms minutėms pamerkti į šiltą vandenį, kad didžioji dalis sieros dioksido pereitų į tirpalą.

Skaityti komentarus (979)
Straipsnių komentarai
Vardas*:    El.paštas:
Įveskite kodą, kurį matote paveikslėlyje.
Jei kodo neperskaitote, spaudinėkite ant paveikslėlio tol, kol kodas taps įskaitomas*.
Kiek bus 72 + 74 - 1 =  
APKLAUSA/ KONKURSAS
Klausimas:
Ar Jus veikia mėnulio pilnatis?
Atsakymai:
Taip, sunkiau užmigti
Taip, aplinkinių elgesys tampa keistas
Manęs neveikia
Rezultatai
 
2009 © Infomed.lt Visos teisės saugomos įstatymo. Kontaktai | Reklama
HexaPortal v1.7