Ieškoti
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės
   
Dietos patarimas: neleiskite pinigų vėjais
www.infomed.lt Monika iš Vilniaus konkursui Mano sėkmės dieta
2009 05 05

Mano dietos receptas paprastas, pigus, SVEIKAS ir veiksmingas. Viskas ko reikia - truputis valios, o rezultatai išties įspūdingi.

Valgykite sveikai!1. Į savo racioną įtraukite daugiau daržovių, vaisių, kruopinių produktų, duonos, sriubų ir pan. Kitaip tariant, užuot valgant mėsą, lašinius, riebius bulvių patiekalus ar kaloringą keptą žuvį, rinkitės ne taip stipriai skrandį apkraunančius maisto patiekalus (dribsnius, vaisių ar daržovių salotas, jogurtus), kuriuos daug lengviau virškinti. Jausitės ne taip apsunkę ir žvalesni, kartu ir sveikesni. Be abejo, suprantu žmones, kurie negali gyventi be mėsos ar dar kokio nors mėgstamo kaloringo maisto. Tokiu atveju, patariu mažinti porcijas, pvz: vietoj vieno didelio kepsnio suvalgyti pusę jo, o kitą dalį kompensuoti sveiku maistu (receptų internete apstu).

2. Sportuokite ir gerkite daug vandens. Tam nereikia jokių dietologų ar trenerių. Jums net nebūtina leisti pinigų sporto klubams. Pasiimkite lapelį, rašiklį ir susigalvokite nesunkią sporto programą, kurią galėtumėte savarankiškai įvykdyti. Nebūtina iškart užsimoti daug, pradėkite nuo lengvo fizinio krūvio, bet nepamirškite, kad jis turi būti reguliarus. Tarkime 2 kartus į dieną po valandą. Pasirinkite pratimus, kurie jums atrodo tinkami ir nesunkūs. Juk ne visi galime lankstytis, daryti prisitraukimus ir pan. Rinkitės bėgiojimą, šokinėjimą, greitą ėjimą, keletos valandų išvyką į artimiausią parką ar mišką arba imkitės žaisti kokį nors sportinį žaidimą: futbolą, krepšinį, tinklinį ir t.t. Dar geriau, jei internete susirastumėte pratimų pavyzdžius ar netgi video medžiagą. Pasportavę atsigerkite vandens. Jo vartokite kuo daugiau, nes jis ne tik valo organizmą, bet ir atnaujina ląsteles, taigi jaunina Jus.

3. Valgykite lėtai, nepersivalgykite ir venkite angliavandenių. Neskubėkite valgyti, nes sotumo jausmas ateina vėliau ir galite greitai pajusti, kad persivalgėte . Rodos, lėkštėje nesinori palikti dalies bulvės ar dešrelės, bet būtent tai ir padarykite. Palikite ir suvalgykite vėliau, nes organizmas gaudamas per daug maisto medžiagų ima jas kaupti. Taip atsiranda riebalinis sluoksnis. Stenkitės nevartoti daug angliavandenių turinčių produktų: šokolado, pyragėlių, saldainių ar kitų saldumynų. Nors jie suteikia daug energijos, jų kalorijos dažnai nubraukia visą sporto metu išlietą prakaitą.

4. Atsikratykite streso. Dirbkite protiškai. Nevalgykite po 18 h vakaro. Būdami nervingi, žmonės ima rūkyti arba...valgyti. Nė nepastebime, kaip greitai pasibaigia sausainiai ir tirpsta ledai, todėl atsipalaiduokite ir gyvenkite ramiau. Beje, protinis darbas taip pat degina kalorijas. Taigi knygos, kryžiažodžiai, sudoku, galvosūkiai, laikraščiai, naujienos, šachmatai ar dar kokie nors protiniai užsiėmimai yra puikios pramogos, kurias vertėtų įtraukti į Jūsų dienotvarkę. Kitas dalykas, reikėtų stengtis nevalgyti po 18 ar 19 h vakaro, kad einant miegoti Jūsų skrandis pailsėtų, o organizmas nekauptų maisto medžiagų - pagerėja ne tik miegas, bet ir sveikata.

5. Nebadaukite. Turėkite kantrybės - rezultatai ateina vėliau. Badavimas atneša trumpalaikę laimę savo figūra, tačiau vėl pradėjus valgyti, svorio priaugama kone dvigubai. Nė nereikia minėti žalos, streso, kuris padaromas Jūsų organizmui. Beje, jei dirbdami pagal šią programą, pradžioje nematote jokių pokyčių - nenusiminkite ir nepanikuokite. Jei laikysitės nurodymų ir toliau - greitai pastebėsite šios dietos veiksmingumą. Būkite kantrūs, nenutraukite pradėto darbo.

Sėkmės!

Skaityti komentarus (2)
Straipsnių komentarai
Vardas*:    El.paštas:
Įveskite kodą, kurį matote paveikslėlyje.
Jei kodo neperskaitote, spaudinėkite ant paveikslėlio tol, kol kodas taps įskaitomas*.
Kiek bus 9 * 10 - 2 =  
APKLAUSA/ KONKURSAS
Klausimas:
Ar Jus veikia mėnulio pilnatis?
Atsakymai:
Taip, sunkiau užmigti
Taip, aplinkinių elgesys tampa keistas
Manęs neveikia
Rezultatai
 
2009 © Infomed.lt Visos teisės saugomos įstatymo. Kontaktai | Reklama
HexaPortal v1.7