Ieškoti
Geriausia prekių paieška internete, elektroninės parduotuvės
   
Kovos planas celiulitui

www.infomed.lt Pagal užsienio spaudą parengė Inga Jelkinienė 
2008-05-02

Celiulitas yra daugelio moterų problema. Atėjo laikas atsikratyti šios apelsino žievelės. Holivudo žvaigždžių, tokių kaip Cameron Diaz, Lucy Lui ir sesės Hilton treneris Teddy’s Bass’as rekomenduoja, kaip atsikratyti celiulito.

Mankšta padeda įveikti celiulitą

Pastangrėję raumenys sutvirtina duobėtą odą. Celiulitas dažniausiai aplanko tas moteris, kurių „prasta kraujotaka ir susikaupę riebalai – sportas padeda susidoroti su šiomis problemomis“, - sako T. Bass’as. Norėdamos pasiekti rezultatų, žemiu išvardintus pratimus per pirmąją savaitę turėtumėte atlikti 2-4 kartus. Pateikiama pirmosios savaitės treniruotė:

Apšilimas: 15 minučių atlikite kardio (širdies) treniruotę: energingai paeikite ar pabėgiokite, pavažiuokite dviračiu, palypėkite laiptais ar pašokinėkite per šokdynę. Turėtumėte gerokai apšilti, kad padažnėtų kvėpavimas. Tuomet 5 minutes atlikite tempimo pratimus nugarai ir apatinei kūno daliai – laikas stangrinti šlaunis ir sėdmenis!

Paprasti pritūpimai:
atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje, tūpkite, lyg norėdamos prisėsti ant kėdės. Tūpkite kuo giliau, bet atkreipkite dėmesį į tai, kad keliai „neišsikištų“ į priekį. Sutraukite sėdmenis. Pakartokite 15-20 kartų.

Pasilenkimai:
atsistokite tiesiai, kojas laikykite kiek plačiau. Lenkitės pirmyn, lyg nusilenkdamos. Nugara turi būti tiesi. Turite jausti tempimą užpakalinėje šlaunų dalyje. Šiek tiek taip pabūkite, atlikite porą serijų po 10-15 pakartojimų.

Įtupstai:
atsistokite tiesiai, tada dešine koja ženkite pirmyn, po to didelį žingsnį kaire koja atgal. Viršutinę kūno dalį laikykite tiesiai, stenkitės kuo giliau atlikti įtupstą, lyg klaupdamos. Atlikdamos šį pratimą turėtumėte jausti sėdmenis. Laikydamos viršutinę kūno dalį tiesiai, grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite porą serijų po 10-15 pakartojimų kiekvienai kojai.

Šie pratimai pagreitins kraujotaką, pradės kurti raumenis, degins riebalus, kūno dalys atrodys stangresnės. Tačiau, kovodamos su celiulitu, nepamirškite tris kartus trinti problemines vietas kempine, visada po pratimų vonioje ar duše gerai įsitrinkite kūno šveitikliu.

(Bus daugiau)

 

 

 


Skaityti komentarus (1)
Straipsnių komentarai
Vardas*:    El.paštas:
Įveskite kodą, kurį matote paveikslėlyje.
Jei kodo neperskaitote, spaudinėkite ant paveikslėlio tol, kol kodas taps įskaitomas*.
Kiek bus 68 / 10 =  
APKLAUSA/ KONKURSAS
Klausimas:
Ar Jus veikia mėnulio pilnatis?
Atsakymai:
Taip, sunkiau užmigti
Taip, aplinkinių elgesys tampa keistas
Manęs neveikia
Rezultatai
 
2009 © Infomed.lt Visos teisės saugomos įstatymo. Kontaktai | Reklama
HexaPortal v1.7